piątek, 20 grudnia 2013

Informacja!

Na samym początku chciałabym was bardzo przeprosić za to, że nie dodaje rozdziałów:(((( Niestety nie mam laptopa, a z rodziców nienawidzę korzystać ponieważ strasznie muli...Prawdopodobnie na święta dostanę laptopa to wtedy napiszę dla was rozdział, o którym myślę już od dawna.Naprawdę przepraszam..Chętnie napisałabym rozdział ale nie da rady..Chciałabym teraz wszystkim życzyć wesołych świąt i mam nadzieję, że dostaniecie wymarzone prezenty skarby moje<3 Pozdrawiam i do zobaczenia.
Tak w ogóle ma ktoś ochotę porozmawiać na skype?Będzie można zadawać mi przeróżne pytania związane np z blogiem itp<3 Moja nazwa na skype to : SweetKittyX333
Czekam na wasze wiadomości<3

3 komentarze:

  1. Nic się nie dzieje ważne, że w ogóle będą :) My również życzymy Ci wesolych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Z niecierpliwością czekam na nowy rozdział, który będzie napewno genialny! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać:*** przepraszam, że z anonima i mam pytanie: jak zdobywasz tak dużo osób czytających twojego bloga, poza twoim świetnym pisaniem:)?

    OdpowiedzUsuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine