czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział 26.

- Odprowadzisz mnie? - zapytał i spojrzał w moje oczy.
- Tak. - złapałam go za rękę. Razem zeszliśmy na dół. Całe szczęście mama  była w kuchni, a Josh spał w sypialni. Otworzyłam drzwi i spojrzałam na Harry'ego
- Kocham Cię. - powiedziałam i delikatnie musnęłam jego wargi.
- Ja Ciebie też. - powiedział i wyszedł. Spojrzałam na niego i delikatnie uśmiechnęłam się. Chłopak odwzajemnił uśmiech i wsiadł do samochodu. Kiedy odjechał zamknęłam drzwi i poszłam do mamy.
- Mamo chciałabym Cię przeprosić za moje zachowanie. - powiedziałam i podeszłam do niej.
- Nie przepraszaj. To moja wina kochanie. - spojrzała na mnie i wtuliła mnie w siebie.
- Owszem to moja wina. - powiedziałam i spojrzałam w jej oczy.
- To nie jest Twoja wina. Nie potrzebnie zabroniłam Ci się z nim widywać i nie potrzebnie Cię uderzyłam wtedy przed szkołą. - ciągnęła dalej ten temat.
- No dobrze. - powiedziałam
- Kochanie chce żeby między nami było jak wcześniej. - powiedziała i delikatnie się uśmiechnęła. Odwzajemniłam uśmiech.
- Dobrze.. Ale teraz mamo ja muszę iść do Kat. - powiedziałam i wyszłam z kuchni. Założyłam na siebie sweterek i wyszłam do domu. Podeszłam do drzwi Kat i zapukałam. Dziewczyna po chwili mi je otworzyła.
- Mogę wejść ? - zapytałam
- Nie bardzo Valerie nie mam teraz czasu zaraz wychodzę. - powiedziała i spojrzała na mnie.
- No okej. - odpowiedziałam.
- Nie bądź na mnie zła. - powiedziała. Nie odezwałam się. W ciszy wróciłam do siebie. Weszłam do pokoju i usiadłam przed laptopem. Włączyłam muzykę i zamulałam. Nie miałam co robić. Ten dzień był chyba najgorszy. Harry był u kolegów, Kat nie miała czasu, a tylko ich znałam dobrze. No i jeszcze ta Ash. Ostatnio jak Harry spał u mnie spisałam sobie jej numer telefonu. Postanowiłam z nią porozmawiać. Wzięłam do ręki telefon i wpisałam jej numer. Dziewczyna zaraz po pierwszym sygnale odebrała.
- Tak?- zapytała
- Spotkajmy się dzisiaj o 18 w kawiarni tam gdzie zawsze chodzisz ze swoimi przyjaciółeczkami. - powiedziałam.
- Ale kim ty jesteś? -zapytała. Nie odpowiedziałam na pytanie. Rozłączyłam się. Do 18stej było jeszcze trochę czasu. Przebrałam się i uczesałam włosy po czym zrobiłam lekki makijaż. Spojrzałam na godzinę. Miałam jeszcze 10 minut. Zeszłam na dół i ubrałam buty.
- Mamo jak wychodzę na spotkanie z koleżanką. - powiedziałam
- Dobrze. - krzyknęła z kuchni. Wyszłam. Po chwili byłam już na miejscu. Widziałam, że siedzi przy stoliku i rozgląda się. Podeszłam do niej i dosiadłam się.
- Musimy porozmawiać. - powiedziałam. Ashley z niedowierzaniem patrzyła na mnie.
- O czym chcesz rozmawiać?- zapytała
- Nie udawaj, że nie wiesz- spojrzałam na nią
- Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi- powiedziała i zmarszczyła czoło.
- A co powiedziałaś dzisiaj Harry'emu? Ja go zdradziłam? Żal Ci dupę ściska bo Josh ma Cię gdzieś?Pewnie zrobisz wszystko, żeby Harry mnie zostawił.- powiedziałam zdenerwowana
- To nie prawda! Ja nic Harry'emu nie powiedziałam. - spojrzała na mnie
- Nie udawaj bo mi wszystko powiedział. - spojrzałam na nią, po czym dostrzegłam samochód Harry'ego. Przyjechał do kawiarni.
- To Twoja sprawka?- zapytałam patrząc na nią
- Musiałam do niego Valerie zadzwonić. - powiedziała. W tamtym momencie wstałam i uderzyłam ją w twarz.
- Jesteś kurwą tyle Ci powiem.- ruszyłam w stronę wyjścia ale wpadłam na chłopaka.
- Valerie a ty co tutaj robisz?- zapytał łapiąc mnie za ramiona i usztywnił ścisk
- To boli Harry. - powiedziałam. Chłopak puścił mnie.
- Powiedz mi co ty tutaj robisz?- zapytał ponownie
- A ty? - spojrzałam na niego
- Przyjechałem bo Ashley do mnie zadzwoniła. -powiedział i spojrzał na dziewczynę. Siedziała zapłakana przy stoliku.
- Tak do niej przyjechałeś a mi powiedziałeś, że jedziesz do kolegów. - powiedziałam. Chciałam wyjść z kawiarni ale nie pozwolił mi.
- Co ty jej zrobiłaś?- zapytał
- Nic jej nie zrobiłam. Po prostu dostała za swoje. - powiedziałam
- Uderzyłaś ją?- spojrzał prosto w moje oczy
- Tak..- powiedziałam. Chłopak nie zwracając już na mnie uwagi podszedł do niej.
- Frajer! - krzyknęłam i wybiegłam z kawiarni. Wtedy poczułam się tak jakby mu na mnie nie zależało. Wolał pójść do niej.. Szłam zapłakana do domu. W pewnym momencie zatrzymał się samochód i otworzył okno. Spojrzałam. Był to Niall. Przyjaciel Harry'ego.
- Valerie. - powiedział, a ja ponownie na Niego spojrzała.
- Tak?- zapytałam
- Stało się coś?- zapytał patrząc na mnie.Podeszłam bliżej jego samochodu i nachyliłam się.
- Nie nic.- powiedziałam
-Ale płakałaś więc coś musiało się stać.- powiedział
- Nic takiego. - uśmiechnęłam się
- Może podwieźć Cię do domu?-zapytał. Pokiwałam głową na tak i wsiadłam do samochodu.Zapięłam pasy.
- A ty gdzie w ogóle jechałeś?- zapytałam
- Przed siebie. - powiedział i uśmiechnął się
- No to chce jechać tam z Tobą.- odpowiedziałam i zaśmiałam się
- Dobrze.- zaśmiał się
- Dawno Cię nie widziałam.- powiedziałam i uśmiechnęłam się delikatnie. Chłopak spojrzał na mnie i również się uśmiechnął.
- Ja Ciebie również.. Możesz powiedzieć mi jedno?- zapytał
- Pewnie ale o co chodzi?- zapytałam patrząc na niego
- Czy to prawda, że zdradziłaś Harry'ego?- spojrzał na mnie


PRZEPRASZAM, że krótki. Nie mam czasu napisać więcej:c Dzisiaj za to dodam jeszcze jednego<3

22 komentarze:

  1. Następne prooszę jakie to wciągające

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste! <3 Czemu zawsze musisz kończyć w takim momencie? ;( Czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no ja cie chyba kiedyś udusze xD jak można w takim momencie przerwac :)) pisz dalej nie mogę sie doczekac nexta ♥♥ kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś kochana czekam na nexta i dodaj go jak najszybciej bo nie moge się doczekać i dodaj dłuższego !!! ;** ~Baby Styles

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, uduszę Cię xD CZEKAM WIECZOREM NA NEXT! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. czy tylko mi się wydaję, że ta Ashley to siostra Harrego? :o czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Cie no. <3 Nie przerywaj w takim momencie. :c Kiedy next? <3 Mam nadzieje ze niedlugo. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. TAAAAAAAAAAAAAAAk. Dodaj następnego, ale tak przed 22 proszę. To jest zajefajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty ! Dajesz next ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajefajny blog ;) Czekam na next !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy dodasz next ????

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaj dzisiaj BŁAGAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz następny? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. N E X T !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz że jest super dawaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine