czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział 27.

- Czy to prawda, że zdradziłaś Harry'ego?-spojrzał na mnie
- Zatrzymaj się. - krzyknęłam. Chłopak zrobił tak jak mu kazałam. Wysiadłam z samochodu i trzasnęłam drzwiami. Kiedy doszłam do domu zauważyłam mamę,która siedziała na podwórku z Louise i jej mężem. Josh stał przy grillu. Niestety Kat nie było. Pewnie ten czas spędzała z Marcelem. Usiadłam na schodach przed domem i wyciągnęłam telefon. Miałam 6 nieodebranych połączeń od Harry'ego. Jakimś dziwnym trafem nie słyszałam, że w ogóle do mnie dzwonił.. Cały czas męczyło mnie to dlaczego on poszedł do niej. Po kilku minutach poszłam do nich. Usiadłam na huśtawce. Mało kiedy spędzałam czas na podwórku. Wszyscy rozmawiali a ja siedziałam w ciszy siedziałam i przeglądałam zdjęcia w telefonie. Po chwili usiadła obok mnie mama Katherine.
- A ty czemu nie z Kat?  - zapytała i spojrzała na mnie
- Byłam u niej. Ale nie miała czasu dla mnie. Pewnie poszła do swojego chłopaka.-powiedziałam i spojrzałam na nią. Kobieta uśmiechnęła się i pogładziła mnie po ramieniu po czym wstała.
- A ty chłopaka nie masz? Ostatnio Cię z jakimś widziałam- powiedziała i ponownie uśmiechnęła się do mnie.
- Mam ale teraz go nie ma w Irlandii.-odparłam i odwzajemniłam uśmiech.
-Rozumiem.- powiedziała i wróciła do stołu. Siedziałam jeszcze chwilę na huśtawce i kiedy zadzwonił mój telefon wstałam i wybiegłam z podwórka. Dzwonił Harry.
- Czego chcesz?-zapytałam
- Masz czas?-zapytał. Słyszałam Ashley, która z kimś rozmawiała. Czyli był z nią wtedy..
- Nie mam czasu. - powiedziałam i rozłączyłam się. Poszłam do swojego pokoju. Z garderoby wzięłam pidżamę. Poszłam do łazienki. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic. Po paru minutach wyszłam i owinęłam się w ręczniku. Wytarłam się i ubrałam. Wróciłam do pokoju. Podłączyłam telefon pod ładowarkę i położyłam się. Okryłam się kołdrą. Zgasiłam lampkę nocną i zasnęłam. Rano obudził mnie Josh. Usiadł na moim łóżku i opuszkami palców zaczął jeździć po moim plecach. Szybko obudziłam się i spojrzałam na niego.
- Wstawaj kochanie. - powiedział. Uśmiechnęłam się do niego delikatnie.
- Dobrze już wstaję. - powiedziałam. Chciałabym, żeby tak codziennie mnie budził. Kiedy usiadłam na łóżku, mężczyzna wyszedł z mojego pokoju. Wstałam i ubrałam się. Weszłam do łazienki. Umyłam zęby, przeczesałam włosy i zrobiłam lekki makijaż . Wzięłam telefon. Plecach zarzuciłam na ramię. Zeszłam na dół i wzięłam kanapkę z talerza. Nie miałam dużo czasu. Założyłam buty i wyszłam z domu. Josh stał przy samochodzie. Uśmiechnął się. Wzięłam kęsa kanapki i spojrzałam na Niego.
- Wsiadaj. - powiedział. Zrobiłam tak jak mi kazał. Wsiadłam do samochodu i zapięłam pasy. Przez całą drogę rozmawialiśmy o wszystkim. Kiedy dojechaliśmy pod szkołę. Wysiadłam z samochodu i wolnym krokiem zaczęłam iść w stronę szkolnych drzwi. Poczułam ucisk na ramieniu. Odwróciłam się.
- Czego chcesz Harry? - zapytałam
- Dlaczego jesteś na mnie zła?- zapytał patrząc w moje oczy
- Wybrałeś ją. - powiedziałam kiedy zadzwonił dzwonek.
- Muszę iść na lekcję.. - wbiegłam do szkoły i weszłam do klasy. Usiadłam w ostatniej ławce. Lekcje mieliśmy z Josh'em.. Niestety do klasy chodziłam z tą blond szmatą. Miała podbite okno. Nawet nie wiedziałam, że aż tak mocno ją uderzyłam. Na lekcji mieliśmy jakieś dziwne wzory. Były trudne.. Josh jak na złość brał wszystkich po kolei do tablicy.
- Ashley Styles teraz ty. - powiedział a mnie zamurowało . " STYLES "? Przecież Harry ma tak na nazwisko. Patrzyłam się na nią przez dobrą chwilę. Kiedy wróciła do ławki i Josh powiedział moje imię wróciłam do rzeczywistości. Wstałam i podeszłam do tablicy. Z trudem rozwiązałam równanie. Wróciłam po chwili do swojej ławki. Kiedy zadzwonił dzwonek wybiegłam z klasy i poszłam do łazienki. Zamknęłam się i usłyszałam, że ktoś wchodzi. Po głosie poznałam, że to Ashley. Rozmawiała przez telefon.
- Harry ty jej powiedziałeś w ogóle, że jestem Twoją siostrą?- zapytała. Nie słyszałam co mówi Harry. Po chwili rozłączyła się i wyszła z łazienki trzaskając drzwiami. Wyszłam zaraz po niej. Byłam w lekkim szoku. Zadawałam sobie setki pytań. Dlaczego Harry mi nic nie powiedział. Kiedy byłam u niego w domu Ashley nie było. Nie widziałam jej żadnych zdjęć i w ogóle.. Albo była a ja jej wtedy nie widziałam. W szkole już nie widziałam Harry'ego dopiero kiedy wychodziłam z niej Harry stał przy samochodzie i rozmawiał z nią. Nie zwracając na niego uwagi szłam do domu.
- Valerie! - krzyknął. Odwróciłam się. Chłopak podbiegł do mnie i stanął przede mną.
- Muszę Ci coś powiedzieć.- powiedział a ja przekręciłam oczami
- Wiem, że Ashley to Twoja siostra.. -powiedziałam i ruszyłam przed siebie.
- Ale zaczekaj!- powiedział i złapał mnie za ramie
- Czego ty jeszcze chcesz?-zapytałam i odwróciłam się do niego
- Nie bądź na mnie zła.- spojrzał na mnie
- Dlaczego wcześniej mi nie powiedziałeś?-zapytałam
- Nie wiem sam. Przepraszam Valerie. - spojrzał w moje oczy
- Harry ja też muszę Ci coś powiedzieć ale obiecaj mi, że nic mu nie zrobisz. -powiedziałam i złapałam go za dłonie
- Dobra obiecuje.- odpowiedział i spojrzał na mnie
- Przespałam się z Josh'em i to nie raz tylko kilka.- powiedziałam a on po tych  słowach puścił moje dłonie.
- Zabiję go. - zdenerwowany zaczął iść w stronę szkoły.
- Harry proszę! Obiecałeś mi.- zaczęłam iść za nim. Złapałam go za rękę
- Nie daruje mu Tego.- powiedział zdenerwowany. Jego oddech przyśpieszył.
- Ale ja sama tego chciałam rozumiesz?- powiedziałam. Stanął i spojrzał na mnie. Przycisnął mnie do ściany
- Dlaczego mi to zrobiłaś?- powiedział zdenerwowany i złapał mnie za szyję. Zaczęłam płakać. Bałam się go.
- Harry przepraszam..-powiedziałam zapłakana. Chłopak zaczął mnie dusić. Nic nie odpowiedział
- Proszę przestań to boli.- wyszeptałam. Moje nogi zrobiły się jak z waty.


Nie mam czasu, żeby napisać dłuższego.:c Przepraszam. 30 KOMENTARZY i NEXT <3

50 komentarzy:

  1. wow to jest super prosze daj next

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej ! Zajebisty *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurwa . Ciekawe co Harry zrobi . Czekam na next .

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja pierdole.. tylko żeby jej nic nie zrobił ;o czekam na next xD

    OdpowiedzUsuń
  5. the best!!! czekam na next z niecierpliwością ;D pisz trochę dłuższe bo mnie zawsze zżera ciekawość.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! akurat w takim momencie !? czekam na nexta :))

    OdpowiedzUsuń
  7. DALEJ> Proszę. Proszę. Proszę. Bez obrazy, ale 30 to chyba troszkę za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. napiszesz jeszcze dzisiaj nexta jak bd 30kom ??

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na nexta bo chcę wiedzzieć co zrobi harry

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. matko następnyy !

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz będzie mnie zżerać ciekawość :D dziewczyno pisz następny ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem że wymagamy duzo od cb ale mogłabyś dodać nexta jeszcze dzisiaj bo bardzo i to bardzo podoba mi się twój blog i uwielbiam czytać imaginy twoje a ten the best czekam na next !!! ;** ~Baby Styles

    OdpowiedzUsuń
  15. dodawaj szybko nexta bo nie wytrzymam !!!! ~Lil

    OdpowiedzUsuń
  16. super daj następny

    OdpowiedzUsuń
  17. superrrrr megaa superrr :)

    OdpowiedzUsuń
  18. next-> next-> next->

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ty nie masz serca w takim momencie kończyć ?!! xd

    OdpowiedzUsuń
  20. matko co on jej zrobi :oo

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  22. dawaj next nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo już jest 30 kom !!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  24. następny kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebisty :) czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jezu, nie w takim momencie. xd Prosze, napisz to jeszcze dzisiaj i dodaj. <3 Jezeli nie, znow nie bede mogla spac. ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Zwariowałaś :) jakim to prawem w takim momencie skończyłaś ?? :) kiedy następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. JEJU! TYM RAZEM TO JA CIE ZABIJE ZE W TYM MOMENCIE KONCZYSZ! JEST ZAJEBIY WPIS ♥ TERAZ SMIAŁO MOGE POWIEDZIEC ZE MÓJ ULUBIONY :D

    OdpowiedzUsuń
  29. DAlejjjj<3 *,*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dodasz następny jeszcze dziś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chce nastepny! Now! Super, boskie i wg dhfgxiefhakdhei *.* Dawaj szybko kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Poproszę rano o kolejny! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. cfjkskj o kurwa....co? bosh jakie to zajebiste djrfus dajj nexta proszeee :) moja mina gdy to przeczytałm to o.O (ale w pozytywnym senise) kocham cie. noemalnie cie kocham za te opowiadanie fjshyxdnjfui *.* pozdrwaiam i życze weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam i czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  35. ło kużwa O.o Weź dawaj kolejny rozdział bo już nie wytrzymam!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  36. Te opowiadania są boskie. <3 Spamowałam Ci już na asku, ale błagam Cię, napisz tego więcej.. ja dzisiaj wyjeżdżam i bardzo bym chciała jeszcze przeczytać 28 rozdział.. jestem bardzo ciekawa co Harry Jej zrobi i powiem szczerze, że mam skrytą nadzieje, że Oni i tak będą razem, a Ona raz na zawsze skończy z Josh`em <3 / komplemenciara z aska <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy następny rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. boże strasznie się wczytałam . cale opowiadanie przeczytałam w jakaś godzinę .

    OdpowiedzUsuń
  39. DALEJ/ :) To jest biste xd

    OdpowiedzUsuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine