wtorek, 31 grudnia 2013

Rozdział 84.

Przy nim zawsze czuję się wyjątkowa.Mężczyzna po chwili spojrzał w moje oczy i delikatnie się uśmiechnął.
- Kocham Cię Valerie.-powiedział i pocałował mnie w czubek nosa.Zaśmiałam się cicho.
- Ja Ciebie też kocham.-odpowiedziałam i położyłam się plecami od Niego.Mężczyzna przytulił mnie od tyłu i złapał za rękę..
Z tego zmęczenia nawet nie wiem kiedy zasnęłam.Kiedy obudziłam się, spojrzałam na mężczyznę.Jeszcze spał.Delikatnie wyszłam z jego objęć i usiadłam na brzegu łóżka.Wtedy rozległo się pukanie do drzwi.Przetarłam oczy i wstałam.Podeszłam do drzwi po czym je otworzyłam.
- Josh jest?-zapytała Elena.
- Tak ale śpi..-odpowiedziałam i wyszłam z pokoju.
- Razem spaliście?-zapytała.
- Nie..-odpowiedziałam i posłałam jej uśmiech.Musiałam przecież skłamać.Gdyby się dowiedziała prawdy zaraz byłaby zła..A nie chciałam tego.
- No dobrze.Zrobiłam kolację.Jesteś głodna?-zapytała
- Bardzo.-odpowiedziałam i razem zeszłyśmy do kuchni.Usiadłyśmy przy stole.
- A gdzie Sonia?-zapytałam.
- Mówiła, że idzie spotkać się z jakimś Harry'm.-odpowiedziała.W tym czasie wzięłam jedną kanapkę.
- Dawno temu wyszła?-zapytałam.
- Tak.Już dobre 2 godziny temu.-odpowiedziała.Posłałam jej sztuczny uśmiech i zaczęłam jeść.Nie chciałam się już denerwować na Elenę, bo przecież to nie jej wina, że jej córka jest taka pojebana..A  Harry'emu miałam ochotę najebać..Nie sądziłam, że tak postąpi..Uważałam, że nasz związek jest skończony..Kiedy zjadłyśmy do kuchni wszedł Josh i spojrzał na nas.Delikatnie uśmiechnął się.
- Zrobiłam kolację.Zjedź.-powiedziała.Mężczyzna usiadł obok mnie i wziął jedną kanapkę.Kobieta wyszła z kuchni.
- Długo spałem?-zapytał.
- Nie kochanie.Ja też niedawno wstałam.-odpowiedziałam i położyłam dłoń na jego udzie.Uśmiechnął się.
- To dobrze.A gdzie Sonia?-zapytał w pewnym momencie.
- Nie chce o Tym rozmawiać.-powiedziałam i wstałam.Zdziwiony spojrzał na mnie.
- No porozmawiaj ze mną.-powiedział.
- Nie chce.-odpowiedziałam i wyszłam z kuchni.Wróciłam do swojego pokoju.Usiadłam przy biurku i włączyłam laptopa.Kiedy włączyłam muzykę zadzwonił mój telefon.Spojrzałam na wyświetlacz i zmarszczyłam czoło.Po chwili zastanowienia postanowiłam odebrać.
- Czego Ty chcesz?-zapytałam.
- Zejdź na dół kochanie.Czekam na Ciebie.-powiedział i rozłączył się.Niechętnie wyszłam przed dom.Brunet podszedł do mnie.
- Dlaczego taka zła jesteś?-zapytał.
- Ty się jeszcze pytasz?A tak w ogóle to szczęścia z Sonią.-powiedziałam i odsunęłam się od Niego.
- Z Sonią?Ale o co Ci chodzi?Bo nie bardzo rozumiem.-odpowiedział.
- Nie udawaj głupiego..Jesteście w związku na fb i jeszcze do Tego spotkaliście się dzisiaj.-powiedziałam, a po moich policzkach spłynęły łzy.
- Valerie ale my nie jesteśmy razem.-powiedział.
- Teraz to mnie już nie obchodzi.Dobrze wiedziałam, że kiedy zerwaliśmy utrzymywałeś z nią kontakt,więc teraz nie udawaj!-krzyknęłam na Niego i podeszłam do drzwi.
- Valerie uspokój się.-powiedział zdenerwowany i podszedł do mnie po czym złapał mnie za nadgarstek.Nie darował mnie bólu..Zaczął zachowywać się tak samo jak na początku.
- Puść mnie.-powiedziałam stanowczo.
- Dlaczego musisz się tak zachowywać?-zapytał i spojrzał w moje oczy.Ścisnął bardziej mój nadgarstek.
- Ja?Zobacz jak ty się zachowujesz.Zastanów się z kim ty chcesz być!-powiedziałam i odepchnęłam go.
- Chce być z Tobą.-odpowiedział i ponownie się do mnie zbliżył.
- Zostaw mnie!Nie chce Cię znać.-krzyknęłam i weszłam do mieszkania.Zamknęłam drzwi na klucz.
- Co się stało?-zapytał Josh i podszedł do mnie.Wtuliłam się w Niego.
- Nie chce o Tym rozmawiać.-odpowiedziałam i po chwili odsunęłam się od Niego.
- Dlaczego?-zapytał i spojrzał w moje oczy.
- Chodź.-powiedziałam i pociągnęłam go za rękę do swojego pokoju.Usiedliśmy na łóżku.Spojrzałam w Jego oczy.
- Więc powiesz mi co się stało?-zapytał.
- Chodzi o Harry'ego i Sonie..Przyjechała tu i już Harry poleciał do niej.-odpowiedziałam i zmarszczyłam czoło.Mężczyzna objął mnie.Położyłam głowę na Jego ramieniu.
- Nie jest Ciebie wart.-powiedział.Spojrzałam na Niego.
- Może i też racja.Muszę się wreszcie ogarnąć.-powiedziałam i wstałam.
- Chodź ze mną pod prysznic.-powiedziałam i uśmiechnęłam się.Mężczyzna wstał i złapał mnie za rękę.Weszliśmy do łazienki.Rozebrałam się do naga i weszłam do kabiny.Mężczyzna również się rozebrał i dołączył do mnie.Woda spływała po naszych nagich ciałach.Brunet objął mnie od tyłu i delikatnie zaczął masować moje piersi.Zaśmiałam się cicho i odwróciłam się do Niego.Pocałował mnie namiętnie.Odwzajemniłam jego pocałunek.Mężczyzna przyparł mnie do ściany.Rozkraczyłam swoje nogi.Zbliżył się do mnie po czym szybkim ruchem we mnie wszedł.Sprawiło mi to ból.Zagryzłam swoją wargę i cicho jęknęłam.Jego ruchy stały się coraz szybsze, a ja nie mogłam zapanować nad jękami.Czułam jego szybki oddech na swojej szyi.Palcami błądziłam po jego plecach i wbiłam w nie paznokcie, a moje ciało wygięło się w łuk, gdy poczułam  wielką przyjemność rozchodzącą się we mnie.Mężczyzna doszedł chwilę potem.Minęła chwila kiedy doszłam do siebie.Josh pocałował mnie namiętnie.Odwzajemniłam jego pocałunek, z każdą chwilą go pogłębiając.W pewnym momencie ktoś zapłukał do drzwi.Odsunęłam się od Niego i zakręciłam wodę.
- Kto tam?-zapytał Josh.
- Josh masz gościa.-powiedziała Elena.
- Dobrze zaraz wyjdę.-odpowiedział i spojrzał na mnie po czym wyszedł z kabiny i owinął się w ręczniku.

Wyszłam zaraz za nim i również się owinęłam w ręcznik..
- Jak myślisz, kto to przyszedł?-zapytałam i stanęłam przed nim.
- Nie mam pojęcia.-odpowiedział i posłał mi uśmiech, po czym wyszedł.Wróciłam do swojego pokoju.Wyjęłam z garderoby piżamę  i kiedy się wytarłam założyłam ją.Kiedy zeszłam na dół w salonie zauważyłam Josh'a z jakąś kobietą.Nie była to Elena.
- Valerie pozwól na chwilę.-powiedział.Kobieta spojrzała na mnie.
- Tak?-zapytałam i podeszłam do nich.
- To jest moja dziewczyna Nina.-powiedział.Blond kobieta wyciągnęła rękę w moim kierunku.Niechętnie uścisnęłam jej dłoń.
- Miło mi, jestem Valerie.-powiedziałam.
- Tak wiem.Josh bardzo dużo mi o Tobie mówił.-powiedziała i uśmiechnęła się.
- Mhm ok.-powiedziałam i weszłam do kuchni.Zdenerwowana wyszłam za dom i usiadłam na huśtawce.Nie mogłam uwierzyć w to, że on ma dziewczynę.Byłam tak wkurwiona, że nawet nie miałam ochoty na rozmowę.Ale jak na złość przyszła do mnie Elena.
- Co się stało Valerie?-zapytała i usiadła obok mnie.
- Nic takiego.-odpowiedziałam i spojrzałam na nią.
- Przecież ja widzę, że coś się stało.Chodzi o tą kobietę, z którą jest Josh?-zapytała i złapała mnie za rękę.W tamtej chwili chciałam jej wszystko powiedzieć.Brakowało mi bardzo mamy.Od jej śmierci nie mogłam z nikim szczerze porozmawiać.Musiałam wszystko trzymać w sobie, co bardzo mnie dobijało.
- Nie..To nie chodzi o nią.-odpowiedziałam.
- Więc o co?-zapytała.Ponownie na nią spojrzałam.
- Chodzi o pani córkę..Wygrała!.-powiedziałam i spuściłam głowę.
- Ale jak to  wygrała?O co chodzi?-zdziwiona zapytała.
- Odbiła mi chłopaka.-odpowiedziałam, a po moich policzkach spłynęły łzy.
- Chodzi o Harry'ego?-zapytała, wtedy spojrzałam na nią.
- Tak.-odpowiedziałam i zmarszczyłam czoło.
- Nie martw się.Ja sobie z nią porozmawiam.-powiedziała i wyciągnęła z kieszeni telefon.Widziałam jak wybiera numer dziewczyny.Odebrała dopiero za trzecim sygnałem.
- Natychmiast chce Cię widzieć w domu.-powiedziała zdenerwowana.Nie słyszałam tylko co mówi Sonia..Po kilku minutach rozłączyła się i spojrzała na mnie.
- Zaraz przyjedzie tu z Harry'm i wszystko sobie wyjaśnicie.-powiedziała.
- Nie..Ja nie chce z nimi rozmawiać.-odpowiedziałam.
- Valerie jak nie teraz to, kiedy ty chcesz to zrobić?-zapytała 
- W ogóle..Nie chce ich znać..Chce zacząć od nowa.-powiedziałam i wstałam.Kobieta również wstała.
- Nie możesz uciekać od problemów.-powiedziała.Ale ja tak naprawdę nie byłam zła dlatego, że Harry jest z Sonią..Tylko dlatego, że Josh przez ten cały czas mnie okłamywał..Miał jakąś na boku i jeszcze mnie uwodził..Nie wiedziałam co mam już wymyślić, żeby Elena dała mi spokój.
- Mogę..Przepraszam ale pójdę się już położyć, bo źle się czuje.-powiedziałam i weszłam do mieszkania.Po cichu przeszłam przez salon, żeby mnie nie zauważyli i wbiegłam do swojego pokoju.Wtuliłam się w poduszkę.Kiedy już zasypiałam usłyszałam podjeżdżający samochód..Nie chciało mi się już wstawać.Dobrze wiedziałam, że to Harry, razem z Sonią.Byłam zła na cały świat..Szybko zasnęłam, a rano obudził mnie Josh.Wszedł po cichu do mojego pokoju i usiadł na brzegu łóżka.
- Wstawaj kochanie.-powiedział i musnął wargami mój policzek.Odwróciłam się od niego plecami.Nie chciałam z nim rozmawiać, a tym bardziej na Niego patrzeć.
- Valerie wstawaj..Masz jeszcze 20 minut.-powiedział i pogładził kciukiem moje ramie.
- Zostaw mnie!-powiedziałam zdenerwowana.Bez słowa wstał i wyszedł.Usiadłam na brzegu łóżka i przetarłam oczy.
- Jeju jak mi się nie chce.-powiedziałam pod nosem.Wstałam i skorzystałam z porannej toalety.Po kilku minutach wyszłam z niej i założyłam na siebie czyste ciuchy.

Wzięłam torebkę z ciuchami i zeszłam na dół.Założyłam buty i bez słowa wyszłam.Po drodze zapukałam do Katherine.Dziewczyna otworzyła po chwili i spojrzała na mnie.
- Idziesz?-zapytałam.Pokiwała twierdząco głową i wzięła swoją torebkę.Razem poszłyśmy do szkoły.Przez całą drogę zwierzałam jej się z problemów.Powiedziałam jej dosłownie o wszystkim.Dziewczyna była w szoku..Kiedy byłyśmy już na miejscu, stanęłyśmy przed wejściem do szkoły.
- Jeśli chcesz możesz dzisiaj nocować u mnie.-powiedziała.Spojrzałam na nią.
- Oczywiście, że chce.A Twoja mama się w ogóle zgodzi?-zapytałam.Dziewczyna zaśmiała się.
- Na pewno się zgodzi.Jak będziemy wracały ze szkoły to zajdziemy do niej do pracy i spytamy się ok?-powiedziała.
- Jasne.-odpowiedziałam.Poczułam uścisk na ramieniu.Odwróciłam się i ujrzałam Josh'a.
- Valerie musimy porozmawiać.-powiedział.Spojrzałam na dziewczynę.
- Zaraz do Ciebie przyjdę.-powiedziałam i posłałam jej uśmiech.Pokiwała głową i weszła do szkoły.Ponownie spojrzałam na Josh'a.
- O czym chcesz ze mną rozmawiać?-zapytałam.
- Jesteś na mnie zła za to, że Ci nie powiedziałem, że spotykam się z kimś?-zapytał.Odgarnęłam włosy do tyłu.

- Ty się jeszcze pytasz?Po co w ogóle  robiłeś mi nadzieję?-zapytałam 


Jeju jaka ja jestem głupia.Przez przypadek opublikowałam wcześniej rozdział.Jeszcze nawet nie był dokończony!Mam nadzieję, że ten wam się podoba.Bardzo proszę o szczere opinie i propozycje co do następnego rozdziału






128 komentarzy:

  1. Jest mega :3 Josh jest taki słodki i kochany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie ale przeczytaj ostatnie fragmenty . ; /

      Usuń
    2. ANONIMOWY NO I CO ?!!! I TAK JOSH JEST SUPER !!! MOZE TO NIE POROZUMIENIE ! ;/ OGARNIJ SIE

      Usuń
    3. Nie porozumienie, sam jej o tym powiedział...A i Ewelinko sama się ogarnij bo najeżdżasz, bo wyraziła swoje zdanie... Tracę wiare w ludzi : )

      Usuń
    4. Przestańcie.Zaszło nieporozumienie, ponieważ przez przypadek opublikowałam rozdział, a miałam go zapisać, bo jeszcze nie był dokończony.I Zuza go przeczytała no i skomentowała.Proszę nie najeżdżajcie na innych :)

      Usuń
    5. Zgadzam się z Adą.Napisała o tym, mogliście się domyślić. ( Chodzi mi o Busie ) i nie najeżdżajcie na innych. Każdy ma inny gust i zdanie, ale jak nie wiecie to się przynajmniej nie wypowiadajcie . : ) Kocham Cie Aduś ; ) <3

      Usuń
    6. Zgadzam się z Busią i Kristen. Nie najeżdżajcie jak nie wiecie:)

      Usuń
  2. Zajebisty rozdział!! Kiedy wejdzie Nathan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie :// ! ale nie lubie go i mi to obojetne niech go nie bd za duzo tych facetow

      Usuń
    2. Właśnie , niech wejdzie Nathan w końcu , chociaż sama Busia ma o tym zadecydować chciałabym żeby wszedł w kolejnym , ale i tak bez niego na razie jest świetnie . A i Życzę Ci Ado samych sukcesów na blogu i wgl <3 ;*

      Usuń
  3. Świetny rozdział. Uwielbiam czytać twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Julią <3 Moja kochana dupcia Julka:)

      Usuń
  4. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo ci zazdroszczę wszystkiego.Śledzę Twojego aska i zazdroszczę Ci życia.Masz świetnego bloga.Jesteś znana i jesteś najmilszą osobą na świecie.Zazdroszczę ci też weny.Rozdział zajebisty.Szkoda mi Valerie.Źle ją potraktowali.Nawet Josh.Ale mam nadzieję, że mu wybaczy.Kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę nie masz czego zazdrościć.Moje zycie nie jest idealne :(

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anonimowym ale skąd wiesz że ma idealne życie.. ? Właśnieee .. to mnie zastanawia ; D Kochamyy Cie Ada

      Usuń
  5. Cudowny rozdział*-* Nie spodziewałam się po Joshu tego..Mam nadzieję, że Valerie będzie w końcu szczęśliwa i znajdzie chłopaka kochanego i wiernego ;) Życzę udanego sylwestra i dalszej, wspaniałej weny w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym żeby był udany ale i tak wiem, że nie będzie :c ktoś na skype chętny?:) moja nazwa SweetKittyX333 sylwestra spędzam w pokoju heheh :C

      Usuń
  6. Dziewczyno piszesz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej to jest dom Valerie więc może wywalić z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochanie to nie jest dom Valerie tylko Josh'a :) Macie jakieś propozycje co do następnego?:3

      Usuń
    2. Właśnie :) Myśl ..:3 To dom Josha, bo on był z jej mamą a to jest jeszcze dziecko.(no może nie maloletnie dziecko,ale jednak nim jest:) Josh jest o wiele starszy)

      Usuń
    3. Busia , to co piszesz jest super . Kristen , właśnie chociaż nie zgadzam się z dzieckiem .. Niedługo pełnoletnia.. Ale dla Josha to dziecko bo Josh jest o wiele starszy, z tym się zgadzam z Kristen . :* :))

      Usuń
  8. Ten rozdział jest genialny! :* Może w następnym trochę dramatu, np. nieudana próba samobójcza Val ;) <3 dużo weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, błagam nie rób próby samobójczej bo to bd już strasznie naciągane. Zrob coś z Nathanem. :*

      louistomlinson-bad.blogspot.com

      Usuń
    2. Właśnie ; / Próba samobójcza ? jestem na nie ;c

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100% z Zuzą

      Usuń
  9. Boże jaki Josh jest głupi. MA dziewczynę a sypia z Valerie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział <2+1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie spodziewałabym się że Josh tak postąpi.Odkąd powiedziałaś nam jak wyobrażasz sobie Josh'a to inaczej na niego patrze.Podoba mi się ze wszystkim co robi.Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkurzyli mnie! Najpierw Harry potem Josh !! Ale rozdział zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najwierniejsza fanka bloga.1 stycznia 2014 21:22

    Dobrze więc znowu się wypowiem szczerze.
    Z rozdziału na rozdział robisz lepsze. Ale ten to już w ogóle miazga. Kocham twojego bloga. Twój blog to mój ulubiony, jezu. Nie wiem co powiedzieć, jest świetny! A co do rozdziału... Jest najlepszy. Po prostu mega. Nie spodziewałam się czegoś takiego po Joshu, po Harry'm może tak ale po Joshu? Jak już Ci pisałam w poprzednim rozdziale kocham i Harry'ego i Josha i obojętne mi z kim będzie Val ale teraz obaj są niewierni Valerie... Wielka szkoda. Jezu i Josh i Harry są cudowni. Co do głównej bohaterki obiecała Harry'emu że nie będzie go zdradzać, ale gdyby nie to nic by się nie działo :) Kocham to co piszesz i jak to piszesz. Chciałabym mieć taki talent jak Ty, Busiu. Po prostu cudowny rozdział! Jak każde. Nie ma gorszych rozdziałów. Wszystkie są wspaniałe. Od początku lubiłam i Josha i Hazze. Pewnie to dlatego że kocham i Paula i Harry'ego Stylesa. Mrr, dobra nie ważne. Chciałabym żeby było po 5 rozdziałów dziennie, czytałabym. I na pewno nie tylko ja bym to czytała <3 Mogłabym na dzień przeczytać 100 rozdziałów, bo twój blog jest najlepszy. Mówię Ci. Busiu, niech ten rok będzie dla Ciebie lepszy, więcej pomysłów na rozdziały, wielu fanów. Znaczy się więcej fanów, bo fanów już masz. Kochamy Cię Ada i chcemy już następny rozdział. Ja się nie mogę doczekać więc czekam i czekam. Najlepsza niespodzianka na jutro. Wstaję o dziesiątej rano, patrzę a tu 30 rozdziałów na raz. Przeczytałabym nawet 100 na raz. Twoje rozdziały i twój blog uzależnia. Ado, masz na prawdę, i to mówię na prawdę, na serio całkiem szczerze: MASZ NIESAMOWITY TALENT. Mogłabyś na tym zarabiać :) Ja bym np. płaciła Ci za 100 rozdziałów takich żebyś mi napisała z 500 złotych lub więcej. Zarobiłabyś na tym. Może i lekko przesadzam ale na prawdę masz doskonałego bloga i ten twój cudowny, genialny talent. I w dodatku jesteś śliczna. W sumie to że jesteś ładna nie ma nic do talentu ale powiedziałam tak przy okazji. Chciałabym Ci napisać taki MEGAMEGAMEGA długi komentarz, ale mi to nie wyjdzie. :c A na prawdę chciałabym żebyś wiedziała jak Kocham i Ciebie i tego bloga. Każdy rozdział sprawia że się uśmiecham i od razu biorę się za czytanie. A, i pewna dziewczyna napisała u góry że Josh jest słodki i kochany. Może i jest, ale uwiódł Val a ma dziewczynę. To raczej nie jest za słodkie i kochane, ale i tak uwielbiam Josha. <3 Liczę że jeszcze rzuci dla niej tą dziewczynę :) Dobrze, jednak wolę TROSZKĘ Josha, ale chciałabym żeby była również z Hazzą. Chociaż gdybym musiała wybierać to Josh<3 Ale to będzie zależeć od następnych rozdziałów jak będzie wobec niej postępował. Kiedyś nienawidziłam Josha, ale tak się zmienił że ahh... Jest świetny. Jejku, troszkę się rozpisałam więc kończę. Kc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z telefonu i kiedy napisałaś mi na Asku czy mogłabym odpowiedz na twój komentarz to tak sobie wchodze na bloga i patrzę komentarze.Jade w dół a tu takich w chuj długi komentarz.Czytam i Usmiecham sie,bo to co napisałaś jest naprawdę bardzo miłe i kochane <3 Chciałabym takie komentarze dostawać codziennie bo to,aż motywuje do daleszego pisania.Ciesze sie,ze zaczęłam pisac bloga,a bardziej sie ciesze,ze ktos go w ogole czyta i,ze komuś sie podoba<3 Naprawde dziekuje wam za wszystko <3 kocham Was wszystkich :)

      Usuń
    2. Najwierniejsza fanka bloga.1 stycznia 2014 21:47

      Kochanie, ja przy każdym rozdziale piszę długą swoją opinię i na pewno dalej będę pisać więc mam nadzieję że mój komentarz będzie Cię motywować . Moje koleżanki też uwielbiają twój blog , więc powiem żeby pisały długie komentarze . <3 KOCHAMY CIE BUSIU!

      Usuń
    3. Cholera się rozpisała . XD uważam to samo, Pjona najwierniejsza fanko bloga <3

      Usuń
    4. TEZ CIE KOCHAMY BUSIA <33333 :*** a i zgadzam się również z Najwierniejszą fanką bloga :)

      Usuń
    5. O cholera jaki długi kom :) Zgadzam się z Najwierniejszą fanką bloga we wszystkim , poczynając o tym że Busia ma ogromny talent. Uwielbiam CZYTAĆ twojego bloga :D

      Usuń
    6. O fuck , jaki długi kom . ;o Chce umieć pisać tak jak Ada i wyrażać zdanie jak Najwierniejsza fanka bloga . ;o Najwierniejsza fanko bloga , jak masz na imię ?( Jeśli można wiedzieć ) i Czy masz aska ?

      Usuń
  14. Super rozdział, jak zwykle!! :P Jesuu jak można się tak rozpisać. XD < komentarz wyżej :D >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwierniejsza fanka bloga.1 stycznia 2014 21:30

      Mów szczerze, z serca, jaki rozdział, jacy bohaterowie, jaka Ada jest, jaką jest blogerką, co Ci się podoba w rozdziale, czy ci się podobał, czym się różni od poprzedniego a na pewno się rozpiszesz. Ja to napisałam i chciałam pisać dalej ale pomyślałam że napisałam za dużo i nie myliłam się. :) Jak będzie następny rozdział to również się rozpiszę, jak mi się nie spodoba rozdział napiszę że nie, chociaż wątpię w to na prawdę skoro Ada jest tak cudowną osobą i blogerką. <3 Pozdrawiam was :)

      Usuń
    2. Najwierniejsza, mozna napisac to i krotko i dlugo więc nie rozumiem

      Usuń
    3. Najwierniejsza fanka bloga.1 stycznia 2014 21:38

      Napisałam po prostu to co myślę o Adzie i blogu i tyle. :) Dobra ja już spadam na telefon oczekiwać na rozdział :D <3

      Usuń
    4. Powiedziała już nie najeżdżajcie tak :c Wyrażajcie po prostu swoją opinie , przeciągajcie lekko . Np : Kocham twojego bloga jest super to - Kocham twojego bloga, jest na prawdę super. Podoba mi się szczególnie .. to i to wyrażacie swoją opinie szczerze. ;D

      Usuń
    5. pamiętajcie SZCZERZE bo Adzie na tym zależy . !!

      Usuń
    6. zgooda z Julia i Najwierniejsza fanka bloga

      Usuń
  15. Najwierniejsza fanka bloga.1 stycznia 2014 21:48

    KTO JEST BUSIANATOR / BUSIOHOLIKIEM DAJE ODPOWIEDŹ POD TYM KOMENTARZEM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No więc Busiuuu :) Twój blog jest wspaniały na prawde a ten rozdział jest super. Postaram się przynajmniej napisać w połowie długi jak Najwierniejsza, ale nie wiem czy mi się to uda. No ale trudno..:D Kocham Cię i to mi wystarcza. Twój blog jest naj. Naprawdę. Chryste , zlituj sie .. Jak można mieć takiego cudownego bloga ? Wole Josha

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolicie Josha czy Harry'ego ? PISZCIE POD KOMENTARZEM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josha :') < 3

      Usuń
    2. Joshowski <3 ;p

      Usuń
    3. Ja też Harry:)

      Usuń
    4. Lubie obu tak samo chociaż bardziej mnie do siebie przekonuje Josh .

      Usuń
    5. Tak samo Jak Julia wole Josha chociaż Hazze i tak lubie

      Usuń
    6. Tak samo jak Klaudia i Julia lubie obu tak samo :) ale wole Hazze ale bardziej wole żeby była z Joshem ale bardziej wole Hazze ale chce żeby była z JoshemXD

      Usuń
  19. Świetny blog. A ten rozdział po prostu powala. Jest megaśny serio. W sumie żadna nowość, wszystkie twoje rozdziały są wspaniałe. :) Hehe, cudowna Busia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny rozdział:D

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie najbaardziej zboczone fragmenty :> ;d haha Buśka wymiatasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pjona XD o lol chlopcy to czytaja

      Usuń
  22. kto kocha busie pisze pod tym <33

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny rozdzial:D jem ciastka waniliowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co że jesz ciastka?Interesujące..

      Usuń
    2. tez nie wiem po co to napisała, ale nie najeżdżaj od razu na nią

      Usuń
    3. Cyśka, mogłaś powiedzieć łagodniej , zgadzam się z Anonimowym , ale jednak aż tak bardzo nie najechała to nie wiem o co robisz spiny

      Usuń
  24. a czy ja na nią najeżdżam ? NIE ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech Val bedzie z Harrym ;__; pliss a on niech sie zmieni i nie resguje na Sonie -_- glupia laska jakas. A ty Busiunpisz dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog to mój ulubiony :D Świetny rozdział Nie spodziewałam się czegoś takiego po Joshu ://

    OdpowiedzUsuń
  27. Są wspaniali Josh i Hazza :D ale wole Valerie i szkoda że oboje wyszli na takich dupków.superowy rozdział i mam nadzijee ze bd wiecej takich. Niech wroci Nathan i niech Val sie z nim prześpi .<33 ! Lub z Joshem bo seks z Joshem jest naj ! :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech Valerie wróci pijana do domu i się prześpi z jednym i drugim HARRY I JOSH trójkącik i wyjdzie że będzie w Ciąży ale nie będzie wiedziała z którym i będzie chciała usunąć ciąze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZA TRÓJKĄCIKIEM JESTEM ZA <3 ALE ZA CIĄŻĄ JAK NAJBARDZIEJ NIE -,- KTO SIĘ ZGADZA?

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anonimowy . Za trójkącikiem za , ale za ciążą nie .

      Usuń
    3. Również się zgadzam z Anonimowym:) Po co ciąża? Bez sensu :)

      Usuń
    4. Również się dołączam . Ciąża zniszczy Val życie ..

      Usuń
    5. Również się zgadzam . xd

      Usuń
    6. ZGADZAM SIE ALE CHCE ZEBY BYLA CIAZA NA KONCU BLOGA CZYLI ZA 200 ROZDZIALOW DALEJ KTO ZA :33

      Usuń
    7. a ja chce zeby jak bedzie 200 rozdzial zalozyla nowego bloga z innym opowiadaniem.Kto zaa? :p

      Usuń
    8. zgadzam się z Luizaa . ;)

      Usuń
  29. Świetny rozdział !!!!!! :33 Żałuję że dopiero dzisiaj przeczytałam.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?

      Usuń
    2. Pewnie dlatego że tak to by go czytała na okrągło jeśli się nie mylę . c:

      Usuń
  30. cudo-cudo-cudo-cudo-cudo-cudo-cudowny * _ * c=

    OdpowiedzUsuń
  31. O CHOLERCIA PONAD 100 KOM !! :O niezle :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jesteś głupia,tylko kochana:**

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Ale według mnie fajnie by było żeby Valerie była z Harrym i już go nie zdradzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;/ Niech będzie z Joshem

      Usuń
    2. TAK ! NIECH BD Z JOSHEM :PP Plis

      Usuń
  34. Zajebisty *.* a co z Louis'em?? Niech bd z Louis'em ale dopiero po jakimś czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kurwa po gowno nie -,-

      Usuń
    2. Jezu ogarnij się ... : / Może ona tak chce ? Równiez nie chce żeby była z Louisem tylko z Joshem ale uspokuj się .Każdy może mieć własne zdanie..Przesadziłaś

      Usuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine