sobota, 12 lipca 2014

Rozdział 130.

No i właśnie w tym momencie mnie całkowicie zatkało. Zupełnie nie spodziewałem się takiej odpowiedzi. Nie wiedziałem co mogę jej odpowiedzieć.
- No co? Mam Ci przypomnieć palancie? - krzyknęła na mnie. Byłem taki zły na siebie za wszystkie krzywdy, które jej wyrządziłem.
- Przepraszam. - szepnąłem odsuwając się. Ostatni raz na nią spojrzałem i ruszyłem w stronę wyjścia. Czułem się taki skończony. Kobieta którą kochałem uważała mnie za nikogo. Tak bardzo żałowałem tego wszystkiego. Kim chciałem być, raniąc ją? Nadal tego nie rozumiałem. Kiedy byłem już przed szpitalem wyciągnąłem paczkę papierosów. Wsadziłem jednego papierosa do ust i odpaliłem.
W tym samym czasie. - oczami Valerie
Wróciłam do Louis'a cała zdenerwowana. Chłopak siedział na łóżku.
- Przepraszam, że Ci nie pomogłem.. - powiedział, kiedy podeszłam do niego.
- Nic się nie stało.. - odpowiedziałam biorąc swoją torebkę z końca łóżka.
- Idziesz już? - zapytał marszcząc brwi.
- Tak.. Jutro do szkoły muszę iść, bo mama się już czepia. - odpowiedziałam.
- Odwiedzisz mnie po szkole? - zapytał. Uśmiechnęłam się.
- Oczywiście kochanie. - odpowiedziałam. Pocałował mnie w usta.
- Jak dojedziesz do domu to napisz, bo inaczej będę się o Ciebie martwił. - powiedział.
- Dobrze. Dobranoc misiu. - powiedziałam wychodząc z sali. Idąc w stronę wyjścia wyjęłam z kieszeni telefon. Wybrałam numer Josh'a.
- Tak, Valerie? - zapytał. Akurat zdążyłam wyjść przed szpital. Zobaczyłam Harry'ego palącego papierosa. Wyglądał na strasznie zdenerwowanego. Odwróciłam się plecami od niego.
- Proszę Cię przyjedź po mnie szybko pod szpital. - szepnęłam żeby mnie nie usłyszał.
- Dlaczego szepczesz? Coś się dzieje? - zapytał.
- Nie.. - odpowiedziałam i zakończyłam połączenie. Kiedy schowałam telefon do kieszeni poczułam, że za mną stoi.
- Proszę Valerie porozmawiaj ze mną. - powiedział najspokojniej jak tylko mógł. Odwróciłam się powoli w jego stronę. 
- Nie mamy o czym rozmawiać. - odpowiedziałam posyłając mu uśmiech.
- Owszem mamy.. - powiedział łapiąc mnie za rękę. Uważnie się mu przyglądałam. Delikatnie przyłożył ją do swoim ust i pocałował. - Tak bardzo Cię kocham. - dodał po chwili. - Przepraszam, że Cię nie doceniałem. - odsunęłam się od niego. 
- Pierdol się.. - powiedziałam i zaczęłam iść przed siebie. 
- Proszę Cię Valerie daj mi ostatnią szansę. Nie spierdolę tego. - powiedział idąc za mną. Miałam takie szczęście, że akurat podjechał Josh. Szybko wsiadłam do samochodu. Mężczyzna spojrzał na mnie.
- Wszystko w porządku? - zapytał.
- Tak. - odpowiedziałam patrząc w boczną szybę. Przez pół drogi jechaliśmy w całkowitej ciszy. W pewnym momencie Josh położył swoją dłoń na moim udzie.
Położyłam dłoń na jego dłoni i wsunęłam ją między swoje uda. Spojrzał na mnie.
- Tęsknie za nami. - powiedział spokojnie. Spojrzałam na niego zdziwiona.
- Josh... Proszę Cię nie rozmawiajmy teraz o tym. - odpowiedziałam. 
- Dobrze. - powiedział. Resztę drogi jechaliśmy w ciszy. Kiedy dojechaliśmy na miejsce wysiadłam z samochodu i szybko weszłam do domu.
- Jak się czuje Louis? - zapytała mama. Zatrzymałam się przy samych schodach i odwróciłam się na pięcie w jej stronę.
- Znacznie lepiej niż kilka dni tematu. - odpowiedziałam. - Przepraszam ale muszę iść się spakować na jutrzejsze zajęcia. - dodałam i wbiegłam na górę. Od razu położyłam się na łóżku. Myślałam o tym co powiedział mi Josh. Prawdę mówiąc też tęsknie za tym co było między nami, ale teraz sama nie wiem czego chcę. Na całe szczęście nie widuję już James'a.. Wtedy pewnie do końca bym już oszalała. Po kilku minutach rozległo się pukanie do drzwi od mojego pokoju.
- Otwarte. - powiedziałam poprawiając się na łóżku. Do pokoju wszedł Josh. 
- Możemy porozmawiać? - zapytał. Westchnęłam, bo prawdę mówiąc nie miałam ochoty na rozmowę ale zgodziłam się.
- Pewnie. - odpowiedziałam. Zamknął za sobą drzwi i usiadł obok mnie. 
- Więc o czym chcesz ze mną rozmawiać? - zapytałam nie spuszczając z niego wzroku.
- Dużo minęło czasu odkąd nie jesteśmy razem i dużo się też przez ten czas wydarzyło, ale i tak nie przestałem Cię kochać, Valerie. - powiedział kładąc dłoń na mojej dłonie. 
- Eeee... ja Ciebie też kocham, ale... nie możemy być razem.. - odpowiedziałam nie spuszczając z niego wzroku.
- Valerie proszę.. Możemy spróbować.. - powiedział.
- Nie Josh.. - powiedziałam. - Ty jesteś z moją mamą, a ja wreszcie muszę znaleźć kogoś w swoim wieku, a nie kogoś kto mógłby być tak naprawdę moim ojcem. - dodałam. Westchnął i zmarszczył brwi. To pewnie go zabolało. Nie chciał pewnie usłyszeć tych słów, a ja tak naprawdę nie chciałam ich wypowiadać, bo go kocham, ale nie chcę na razie takiego związku. Było mi z nim naprawdę dobrze. Teraz chcę skupić się na Louis'ie.
- Naprawdę tego chcesz? - zapytał.
- Tak. - skłamałam. Pokręcił głową i wstał z łóżka po czym wyszedł z pokoju. Prawdę mówiąc byłam na siebie zła, że go tak potraktowałam.
Następnego dnia. - popołudnie.
Zadzwonił dzwonek na przerwę. Miałam już koniec zajęć, więc od razu ruszyłam w stronę wyjścia. W samych drzwiach wpadłam na Harry'ego, który akurat wchodził do szkoły. 
- Sorry.. - powiedziałam nie patrząc na niego. Kiedy chciałam go ominąć przyciągnął mnie do siebie. Złapał mnie za podbródek i kazał patrzeć w swoje oczy.
- Możesz mnie puścić? - zapytałam przenosząc wzrok na niego.
- Przecież było nam tak dobrze. - szepnął.
- Było... Dobrze powiedziane. - odpowiedziałam odsuwając się. - A teraz przepraszam, ale się śpieszę. - dodałam i szybko wyszłam ze szkolnego budynku. Na całe szczęście nie szedł za mną. Stał w drzwiach i patrzył na mnie.
Po kilku minutach byłam już w szpitalu. Poszłam do sali, w której jeszcze wczoraj leżał Louis. Nigdzie go nie było. Złapałam przechodzącą pielęgniarkę.
- Dzień dobry.. Gdzie jest Louis Tomlinson? - zapytałam. Strasznie się o niego martwiłam.
- Pan Louis został dzisiaj wypisany. - odpowiedziała. 
- Dobrze, dziękuję bardzo. - powiedziałam i ruszyłam w stronę wyjścia. Z kieszeni wyciągnęłam telefon i od razu wybrałam jego numer. W ogóle nie odbierał. Byłam na niego zła. Spacerkiem wróciłam do domu. Musiałam spokojnie wszystko przemyśleć. Po drodze zaszłam do restauracji i zjadłam obiad. W domu zastałam tylko mamę. 
- Cześć mamo. - powiedziałam rzucając torbę na podłogę. 
- Cześć córeczko. - odpowiedziała. - Byłaś u Louis'a? - zapytała posyłając mi uśmiech.
- Tak byłem.. - odpowiedziałam obojętnie.
- I jak się czuje? 
- Został wypisany, więc chyba dobrze. - odpowiedziałam siadając na kanapie. 
- To nie widzieliście się?
- Nie.. - włączyłam tv, a nogi położyłam na stoliku. W tym samym czasie zadzwonił mój telefon. Wzięłam go ze stolika i odebrałam.
- Valeriem, przepraszam, że nie odbierałem ale nie mogłem rozmawiać. - powiedział.
- Spoko. - odpowiedziałam obojętnie.
- Nie złość się na mnie. - powiedział.
- Dlaczego mnie nie poinformowałeś o tym, że wypisali Cię ze szpitala? - zapytałam zła.
- W ogóle wyleciało mi to z głowy.
- Okej. - powiedziałam i zakończyłam połączenie. Rzuciłam telefon na stolik i położyłam się wygodnie na kanapie. Dzwonił do mnie jeszcze kilka razy, ale nie odbierałam. 
Kłótnia mamy i Josh'a wyrwała mnie ze snu. 
- Jeśli chcesz to możemy się od Ciebie wyprowadzić. - krzyknęła z sypialni.
- Bardzo proszę. Ty i ten mały dzieciak możecie się wyprowadzić, ale Valerie zostaje ze mną. - odkrzyknął. Przestraszyłam się. Szybko wstałam z kanapy i stanęłam w drzwiach od ich sypialni. Byłam strasznie zaspana.
- Możecie mi powiedzieć o co chodzi? - zapytałam przecierając oczy.
- Nic kochanie... Idź do swojego pokoju. - powiedziała spokojnie mama.
- Nie jestem już dzieckiem. Chyba możecie mi powiedzieć. - powiedziałam krzyżując ręce na klatce piersiowej.
- Ale to nic takiego Valerie. Wszystko jest dobrze. - uspokajał mnie Josh. Westchnęłam i pokręciłam głową.
- Jak chcecie. - powiedziałam wychodząc z ich sypialni. Wzięłam z kanapy telefon i poszłam do swojego pokoju. Miałam 13 nieodebranych połączeń od Louis'a i 6 od Harry'ego. Do tego kilka wiadomości. Pokręciłam głową. Odczytałam wszystkie wiadomości od Harry'ego.
- Valerie proszę Cię odbierz ten telefon.
- Kurwa, Valerie muszę z Tobą poważnie porozmawiać.
- Proszę odbierz.
- Jeśli zaraz nie dobierzesz to przyjadę do Ciebie.
Od ostatniej wiadomości minęło 6 minut. Do tej pory jeszcze nie dzwonił, więc miałam szczęście. Nie chciałam go widzieć. Usiadłam sobie wygodnie na łóżku i patrzyłam w wyświetlacz telefonu. Oddzwoniłam do Louis'a.
- Dlaczego nie odbierałaś ode mnie telefonu? - zapytał od razu, kiedy odebrał.
- Przepraszam, ale zasnęłam. - odpowiedziałam.
- Martwiłem się o Ciebie.. - powiedział.
- Nie musiałeś. - powiedziałam.
- Mogę do Ciebie przyjechać? - zapytał.
- Oczywiście. - odpowiedziałam uśmiechając się.
- Dobrze, więc zaraz będę. - powiedział i zakończył połączenie. Wzięłam szybki prysznic i przebrałam się.

Zdążyłam wysuszyć włosy i rozległo się pukanie do drzwi. Zbiegłam szybko na dół i zamiast Louis'a to zobaczyłam Harry'ego.
- Co ty tutaj robisz? - zapytałam zdziwiona.
- Nie odebrałaś ode mnie telefonu, a przecież w ostatnim esemesie Cię ostrzegłem. - powiedział uśmiechając się drwiąco. 
- Czego chcesz? - zapytałam. Zbliżył się do mnie. Czułam od niego alkohol i papierosy.
- Chcę z Tobą porozmawiać.. - odpowiedział.
- Nie mamy o czym. - powiedziałam marszcząc brwi.
- Owszem, mamy o czym rozmawiać. - powiedział. Westchnęłam. Wyszłam przed dom i zamknęłam drzwi.
- Więc o czym chcesz rozmawiać? - zapytałam.
- Proszę Cię wróć do mnie. Daj mi ostatnią szansę. Nie spierdolę tego. - powiedział. Zaśmiałam się i pokręciłam głową.
- Żartujesz sobie, prawda? - zapytałam.
- Nie Valerie.. Proszę Cię, wybacz mi. - powiedział łapiąc mnie za rękę.
- Daj mi trochę czasu. - powiedziałam żeby dał mi święty spokój.
- Jest szansa, że do mnie wrócisz? - zapytał.
- Tak. - skłamałam. Podszedł do mnie bliżej i mocno wtulił mnie w siebie. Zaciągnęłam się zapachem jego perfum wymieszanym z zapachem papierosów i alkoholem. Odsunęłam się od niego.
- Dziękuję.. - powiedział patrząc prosto w moje oczy po czym odwrócił się na pięcie i chwiejąc się na boki zaczął iść w stronę samochodu.
- Harry zaczekaj! - krzyknęłam. Odwrócił się w moją stronę.
- Tak Valerie? - zapytał.
- Ty pijany przyjechałeś samochodem? - zapytałam zdziwiona. 
- Tak.. - odpowiedział. - Ale to nie ważne. - dodał idąc dalej. Podbiegłam do niego.
- Chodź, prześpisz się u mnie. - powiedział biorąc go pod rękę. Po cichy weszliśmy na górę do mojego pokoju. Rozebrałam go do bokserek i położyłam na łóżku. 

Jeśli są błędy to przepraszam, ale nie chce mi się sprawdzać. Wiem leń ze mnie...
Widzicie? Piszecie mi długie i motywujące komentarze i rozdziały pojawiają się codziennie. Dziękuję wam bardzo.
Teraz też mam nadzieję, że będą dłuuuuuugie i szczere komentarze.
Jakieś propozycje do następnego?
Macie do mnie pytania? Pytajcie o wszystko na ASK'U

23 komentarze:

  1. Jezus :o A teraz Lou będzie wkurzony xd

    OdpowiedzUsuń
  2. I niech się prześpi z Harrym <3 cudny , next

    OdpowiedzUsuń
  3. Busia nie! Niech Valerie nie będzie już z Harrym tylko z Louisem! Val z Lou do siebie pasują, a ona daje za dużo szans Harremu.
    W tym rozdziale wychodzi na to, że ona jest taka puszczalska, raz Lou raz Josh... Niech Lou do niej nie przychodzi w nocy tylko napisze jej smsa, że nie może przyjść ponieważ zaczęła go strasznie boleć głowa i nie jest w stanie wyjść z domu. Harry z samego rana obudzi się i wyjdzie z domu nie zostawiając za sobą najmniejszego śladu. Louis będzie chciał Val zrobić z samego rana niespodziankę i będzie chciał do niej przyjść, gdy będzie pod jej domem zauważy Harrego wychodzącego z jej domu i gdy on cały zdenerwowany się go zapytał co u niej robił on, żeby go bardziej wnerwić powie, że się z nią przespał. Myślę, że chociaż posłuchasz tego by Val i Lou byli ze sobą razem. Jeśli są błędy, źle sformułowane zdanie lub często powtarzające się słowo to przepraszam, ale piszę to na szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to swietny pomysl <3 bardzo mi sie podoba :D tak samo jak moja przedmowczyni uwazam ze val powinna byc juz z Lou bo daje harremu za duzo szans ale to od cb przeciez zalezy ;) caluski ;*
      Ps: przepraszam kochanie ze tak dawno nic nie skomentowalam ale wszystko czytam na biezaco ;* <3

      Usuń
    2. Dziękuję za propozycję. Bardzo dobrze muszę przemyśleć związek Valerie z Louis'em. Do końca sobie tego nie wyobrażam, że ona mogłaby z nim być do końca opowiadania praktycznie, chociaż o zakończeniu jeszcze nie myślę. Jakoś za bardzo przywiązałam się do jej związku z Harry'm i dziwnie mi troszkę będzie.
      Bardzo chciałabym, żebyście mi komentowali bloga, ponieważ to dla mnie duża motywacja do nowych rozdziałów. :(

      Usuń
  4. A ja wieże ze chary bd jeszcze z val :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie Val pasuje do Harrego :) od początku byli razem . fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Busiu ja i większość woli Harrego :) to o nim było od początku to opowiadanie , więc wolałabym żeby tak zostało . dziękujemy za rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam. :) Busiu, zdecydowana większość woli Harrego. Zresztą Ty też coś takiego wspomniałaś więc świetnie się składa. :) Ale oczywiście do Ciebie należy ostateczna decyzja :*

      Usuń
  7. Niech val będzie z Johnsem czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej Busiu naprawdę cudowne opowiadania, jestem tu pierwszy raz i tak się wczytałam że zamierzam wieczorem czytać wszystko od początku naprawdę! więc mam lekturę na najbliższy czas. Ślicznie i bardzo ciekawie to wszystko opowiadasz i piszesz, masz na prawdę talent do tego. Baaardzo bardzo ciekawie się czyta. Powodzenia w dalszym pisaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu, dziewczyno jesteś niesamowita! Zawsze zastanawiało mnie jaką to trzeba mieć wene żeby napisać coś takiego! Ty nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak to bardzo wciąga, poważnie! :* co do tego rozdziału jest genialny :) masz mega talent :p powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem krótko i na temat : CUDOWNY !
    PS. bardzo mi zależy żeby była Harrym ;d ale wiesz to tak na marginesie ;d zrobisz jak uważasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Busia proszę przeczytaj to ♥♥♥
    Niech Valerie będzie z Harrym, większość tak woli i Ty sama przyznałaś że się do nich przywiązałaś....ale decyzja należy do Ciebie. Ale chciałabym abyś nie kączyła opowiadania...prosimy.
    Głownym bohaterem tamtego opowiadaina moglby byc Niall..:D Z Zaynem jest duzo..
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie komentarze kochanie czytam, a co do drugiego opowiadania to dobrze. Wybiorę Niall'a. (: Muszę tylko jakiś szablon znaleźć cieekawy:*

      Usuń
    2. jeju jesteś taka kochana :* bardzo się cieszę że to będzie Niall ;p

      Usuń
  12. Jeju jaki zarąbisty :) oby Val była z Harrym, albo niech go pocałuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry <3 jeju kocham go :) świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiu najdroższy to najlepszy blog i ogólnie rozdział jaki kiedykolwiek czytałam:) Jesteś genialna, ale błagam, nie kończ tego opowiadania...:c Będę płakać jak z nim skończysz,ryczeć jak nie wiem co.Jestem tutaj od samego początku i wszystkie rozdziały są skomentowane przezemnie..Tyle wspomnień z tym blogiem.Dzięki twojemu temu blogowi zaczęłam czytać inne....:( Pisz drugi ale błagam Cie....tego nie zostawiaj...:c Kocham Cie!!!:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochanie boski rozdział, proszę żeby Val była z Harrym bo razem bosko wyglądają <3 czek na next

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej , Busia ;** Rozdział cudowny . Kocham jak Valerie jest z Joshem *,* Szkoda , że teraz się z nim tak kłóci;ccc Valerie nie powinna dawac tylu szans Harremu . Ale bd robić jak zechcesz <3

    OdpowiedzUsuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine