środa, 16 lipca 2014

Rozdział 132.

- Nie powinnyśmy. - szepnęłam po chwili cicho. Przyjaciółka zaśmiała się tylko, wsuwając dłoń pod moją koszulkę. Byłam tak pijana, że już bez żadnego zastanowienia oddałam się jej zamiarom. Zdjęła ze mnie spodnie razem z majteczkami i rozkraczyła moje nogi. Delikatnie paluszkami zaczęła pieścić moją łechtaczkę. Po chwili zaczęła ją lizać.

Jęknęłam cicho zaciskając sutki. Uczucie było niesamowite. Od długiego czasu bardzo tego pragnęłam. Dziewczyna po kilku minutach przestała. Spojrzałam na nią. Mój oddech był przyśpieszony. Rozebrała się do naga. Oblizała swoje zwinne paluszki i wsadziła je we mnie.
Namiętnie zaczęła mnie całować. Odwzajemniłam jej pocałunek pojękując. Jej ruchy były takie delikatnie, aż chciało się czegoś więcej. Kiedy przestała oblizała je i położyła się na plecach. Wiedziałam, że muszę działać. Szybko przeszłam do rzeczy. Zaczęłam lizać jej cipkę.. Bardzo namiętnie
Jęczała głośno dysząc. Wiedziałam, że bardzo jej się to podoba. Po kilku minutach, kiedy skończyłyśmy się zabawiać położyłyśmy się.
Następnego dnia.
Obudziłam się w znanym mi miejscu. Usiadłam i przetarłam oczy po czym przeciągnęłam swoje ciało. Rozejrzałam się po pokoju, w którym panowała cisza. Już wiedziałam, że jestem u Harry'ego. Nawet nie pamiętam jak się tu znalazłam. Usiadłam na brzegu łóżka. Nogi spuściłam na podłogę. Byłam w bieliźnie i dużej koszulce Loczka. Wstałam z łóżka. Zaczęło kręcić mi się w głowie. Zmarszczyłam czoło i powoli ruszyłam w stronę łazienki, która znajdowała się na przeciwko pokoju chłopaka. Spojrzałam w lustro i zmarszczyłam nos. Wyglądałam okropnie. Roztrzepane włosy i podpuchnięte oczy oraz całkowita pustka w głowie. Z wczorajszego wieczoru niczego nie pamiętałam. Wzięłam Harry'ego szczoteczkę do zębów i nałożyłam na nią trochę pasty. Kiedy umyłam zęby, wróciłam do pokoju, w którym siedział Brunet. Spojrzał na mnie i delikatnie się uśmiechnął. Chciałam się odezwać, ale wyprzedził mnie.
- Pewnie nie wiem jak się tu znalazłaś, prawda? - zapytał uśmiechając się. Usiadłam obok niego. 
- No nie wiem. - odpowiedziałam marszcząc nos.
- Nie wiem czy chcesz w ogóle wiedzieć. - powiedział. Z jego ust wydobył się cichy śmiech. Uderzyłam go w ramię.
- Serio, aż tak źle ze mną było? - zapytałam.
- Może.. - odpowiedział i ponownie się zaśmiał.
- Harry! - zwróciłam mu uwagę i posmutniałam. Objął mnie.
- Przepraszam. - szepnął po czym pocałował mnie w głowę. Odsunęłam się od niego.
- Zrobiłam coś głupiego? - zapytałam. Strasznie się bałam, że przespaliśmy się.. Tak bardzo tego nie chciałam.
- Oprócz tego, że śpiewałaś i tańczyłaś na ulicy to nie.. - odpowiedział. Odetchnęłam z ulgą.
- Jaki wstyd. - powiedziałam zasłaniając twarz dłońmi.
- Przestań.. To było nawet zabawne. - powiedział. Zabrałam dłonie z twarzy i uśmiechnęłam się. 
- Kto to widział? - zapytałam.
- Ja, Katherine, Emanuel, Louis, Liam, Zayn i Niall.. - odpowiedział.
- Boże.. - powiedziałam i wstałam z łóżka. Zaczęłam chodzić zdenerwowana po pokoju. - Jaki wstyd. - dodałam. - Przecież ja z domu nie wyjdę. - chłopak wstał i podszedł do mnie.
- Żartowałem.. Tylko ja to widziałem. - odpowiedział śmiejąc się. Uderzyłam go lekko w tors.
- Przestraszyłeś mnie. - powiedziałam wysuwając dolną wargę do przodu
- Przepraszam.. - odpowiedział. - Chodź zjeść śniadanie. - dodał łapiąc mnie za rękę. Zeszliśmy na dół do jadalni, gdzie na stole leżało jedzenie. 
*************
Wieczorem byłam już u siebie w domu, gdzie siedziałam z mamą, Josh'em, małym Christianem oraz James'em i jego nową dziewczyną. W ogole sie nie odzywalam. Siedziałam cicho i pisałam esy z Harry'm. Chłopak bardzo nalegał żebym wyszła z domu, a nie siedziała z nimi, ale nie miałam ochoty. W pewnym momencie wstałam z kanapy i ruszyłam w stronę schodów.
- Gdzie idziesz? - zapytała mama. Zatrzymałam sie i spojrzałam na nią. 
- Do siebie. - odpowiedziałam marszczac czoło. Weszłam do swojego pokoju i położyłam sie na lozku. Chwile polezalam. Kiedy miałam isc wziac prysznic, przyszedł do mnie James. Spojrzał na mnie i uśmiechnął sie delikatnie.
- Moge wejsc? - zapytał. Westchnelam.
- Tak. - odpowiedziałam.
- Chciałbym porozmawiać. - powiedział siadajac obok mnie.
- O czym? - zapytałam zdziwiona.
- O tym co odjebalas kilka miesięcy temu. - odpowiedział. Bardzo sie tym zdziwiłam. Od tamtego czasu z nikim o tym nie rozmawiałam.

Chcieliście rozdział, wiec dodaje ten krótki. Juz pozniej nie wszędzie sa polskie znaki, bo korzystam z telefonu.
Jak wroce z Gdańska to dodam rozdział juz długi.:) 
Tu macie w pytaniu link do bloga. Prosze mój kolega zaczyna. Przeczytajcie i skomentujcie.

Jakies propozycje do mojego nn rozdziału?:)

25 komentarzy:

  1. Pierwsza jeaa !!... rozdzial swietny. Tylko nie ka zmi czekac na nastepny tak dlugo pleace !!! :-* ;-) KOCHAM I POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jeaa !!... rozdzial swietny. Tylko nie ka zmi czekac na nastepny tak dlugo pleace !!! :-* ;-) KOCHAM I POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrr.... jak erotycznie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chyba jeszcze nie wiesz co Busia bierze za erotyczne :)
    Następny prosimy ostro erotyczny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju busia prosimy taki mega erotyczny z Harrym :) świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha wreszcie <3 wielki powrot co? :D haha genialny jak zwykle, przesiakniety erotyzmem co lubie ;p podlaczam sie do pomyslow anonimkow na gorze czyli poprosze o mega erotyczny rozdzialik z harrym ;* :D caluski kochana! :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział <3 Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ty jesteś głupia haha <3 Żart, super rozdział:****

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zgodze się z pomysłami wyżej na mega erotyczny z Haz :) super rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D
      I bardzo prosze, bez lesbijskich scenek ._.

      Usuń
    2. dokładnie ._. mnie to obrzydziło i się całkowicie nie spodobało.

      Usuń
  11. Kiedy next .? Już nie mogę się doczekać.? Proszę dodaj jak najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  13. nie karz nam tyle czekac

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey would you mind sharing which blog platform you're using?
    I'm going to start my own blog soon but I'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique.

    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

    Also visit my web site gadgettekno.com

    OdpowiedzUsuń
  15. On the basis of tɦе yoս make a decision thаt ԝill fit yоur requirement for
    home maintenance. Ƭheгe ɑгe somethings lіke torque, revolutions per
    minute, clutch setting аnd so on. Initially tools simply աere
    manufactured from shells and stones.

    my blog ... Cordless Drill Driver Buying Guide ()

    OdpowiedzUsuń
  16. ile można czekać Buśka!!!:(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Busiu, bardzo mi się podobają Twoje rozdziały ale ta lesbijska scena mi się w ogóle nie trzyma kupy, nie spodobała mi się. Trochę mnie to nawet obrzydziło. ._.
    Więc proszę bez lesbijskich scenek, oczywiście to moje zdanie, rób co chcesz, ja Cię nie zmuszę.
    I przykro mi trochę że tak długo nie dodajesz rozdziału. Oczywiście rozumiem, życie prywatne, wakacje i te sprawy ale czekam codziennie i tu wchodzę, a pustka na blogu.. ;-;
    Czekam na rozdział i mam nadzieję że pojawi się już niedługo. :))
    Miłych wakacji w dalszym ciągu. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Busia , no proszę .! Dodaj w końcu ten rozdział , chociaz , trochę . Ostatnio pisałaś na asku , że zaczynasz pisać rozdzial a to bylo chyba w zeszlym tygodniu . Dodaj chociaż to co udało Ci się do tej pory napisać . Prooooooooosze .

    OdpowiedzUsuń

aniołki najwspanialsze.

Layout by Yassmine